Инцидентна компютърна поддръжка е услуга, която Ви позволява посещение от специалист на посочен от Вас адрес (важи за гр. София) за извършване на софтуерна и хардуерна диагностика, както и решаване на проблеми на място при Вас. Услугата се предлага за физически и юридически лица.
Монтаж, демонтаж, обновяване, инсталиране на физическите компоненти (хардуер) и периферни устройства;
Настройка на операционни системи (без преинсталация);
Инсталация и преинсталация на софтуерни продукти, електронни подписи и други;
Инсталация и настройка на всички компоненти за приложенията на НАП, Търговски регистър и други;
Инсталиране на банкови сертификати;
Премахване на вируси и програми с нежелано действие. Премахване на временни и ненужни файлове и регистри;
Оптимизация на операционни системи и софтуерни приложения;
Инсталация и настройка на периферни устройства: принтер, скенер, мултимедии, камери и други;
Мрежови услуги: обследване, настройка и отстраняване на различни проблеми с мрежовата свързаност;
Архивиране, системни архиви (images) и прехвърляне на данни.
В зависимост от спешността на Вашите нужни предлагаме следните варианти за инцидентни посещения:
Време реакция за следващ работен ден - цена: 90.00лв. (посещение + работа до 1 час);
Време реакция в рамките на работния ден - цена: 110.00лв. (посещение + работа до 1 час);
след първия 1 час - цена: 35.00лв. / започнат час.
Вижте цялата ценова листа
Услугата инцидентна компютърна поддръжка включва: посещение на посочен от Вас адрес (важи за гр. София) и работа на специалист до 1 час;
Всички цени са в български лева без включено ДДС;
За услуги в извън работно време (официални празници) цената е + 100% от посочената;
Посещенията за инцидентна компютърна поддръжка се извършват след предварително записан ден и час за посещение.
В посочените цени НЕ са включени необходими хардуерни компоненти, взимане на техника от адрес до сервиз и обратно, както и софтуерни продукти;
amt.bg НЕ НОСИ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ ЗА ИНСТАЛИРАНИЯ СОФТУЕР НА КЛИЕНТА, А САМО ЗА НЕГОВОТО АДМИНИСТРИРАНЕ -
КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПРЕИНСТАЛАЦИЯ СЕ ИЗПОЛЗВАТ СЕРИЙНИ НОМЕРА НА СОФТУЕРНИТЕ ПРОДУКТИ ВЪРХУ КЛИЕНТСКИЯ КОМПЮТЪР ПРЕДИ ПРЕИНСТАЛАЦИЯТА И КЛИЕНТЪТ НОСИ ПЪЛНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЯХНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ.
За въпроси и допълнителна информация сме на Ваше разположение:
От понеделник до петък: 09:00 до 18:00
Техника за сервиз се приема и издава по предварително записан час
Връзка с нас: 0888 122 005 и 0877 122 005
град София, ул. Хан Аспарух 52, ет. 1, звънец: amt.bg