/ УСЛУГИ ЗА БИЗНЕС КЛИЕНТИ /

Абонаментна компютърна поддръжка

Абонаментната компютърна поддръжка

Абонаментната компютърна поддръжка е услуга, която е предназначена за малки, средни и големи фирми, които нямат компютърен специалист или отдел, които да се грижи за компютърната техниката, периферни устройства, мрежови устройства и системи за сигурност. Ние от amt.bg сме специализирани в предлагането на услугата абонаментна компютърна поддръжка, като се стремим да покрием основните и допълнителни технологични нужди.
Бихте могли да се запознаете с повечето предимствата: 10 ПРИЧИНИ ДА НАЕМЕТЕ ВЪНШЕН IT ОТДЕЛ
Чрез абонаментните планове, се стараем да покрием всички нужди на нашите клиенти според броя компютърни системи, брой посещения и време за реакция.
Разгледайте нашите стандартни предложения за абонаментно компютърно обслужване и се свържете с нас, за да уговорим кратка работна среща след която да изготвим предложение според Вашите нужди и бюджет.


СТАРТ

Обслужвани адреси: до 1
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 10:00 - 17:00
Гарантирани посещения:
Посещение при нужда: До 2 броя
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 2 работни дни
Високо ниво: до 1 работен ден
Дистанционна поддръжка: до 10 часа
Време за реакция за дис. поддръжка: до 4 часа
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти на компютри (без профилактика):
Отчетност на извършените услуги:
Преференциални цени за закупуване на софтуер и хардуер:
Подходящ за 2 до 10 компютърни системи

за повече информация се свържете с нас

КЛАСИК

НАЙ-ПРЕДПОЧИТАН

Обслужвани адреси: до 2
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 09:00 - 17:30
Гарантирани посещения: 1 брой
Посещение при нужда: До 4 броя
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 2 работни дни
Високо ниво: до 1 работен ден
Дистанционна поддръжка: до 20 часа
Време за реакция за дис. поддръжка: до 2 часа
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти и профилактика на компютри:
Отчетност на извършените услуги:
Архив на данни:
Доставка на тонер касети:
Преференциални цени за закупуване на софтуер и хардуер:
Подходящ за 5 до 15 компютърни системи

за повече информация се свържете с нас


ПРЕМИУМ

Обслужвани адреси: до 3
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 09:00 - 18:00
Гарантирани посещения: 2 броя
Посещение при нужда:
неограничени - в периода на обслужаване
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 1 работен ден
Високо ниво: в рамките на работния ден
Дистанционна поддръжка: до 40 часа
Време за реакция за дис. поддръжка: до 1 час
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти и профилактика на компютри:
Отчетност на извършените услуги:
Архив на данни:
Доставка на тонер касети:
Транспорт на техника
от адрес до сервиз и обратно:
Преференциални цени за закупуване на софтуер и хардуер:
Подходящ за над 10 компютърни системи

за повече информация се свържете с нас
Легенда за абонаментна компютърна поддръжка на компютри:
услугата не включена;
услугата е включена.
Нива на проблеми:
Ниско ниво: Отделни служители нямат възможността за изпълнение на определени задачи, но все още са в състояние да извършват повечето си основни задължения;
Високо ниво: Отделни или всички служители нямат възможност за изпълнение на основните си задължения.

АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ:

СТАРТ СЪРВЪР

Базова поддръжка:
Посещения при нужда: до 1 брой
Дистанционна поддръжка:
Дистанционно наблюдение:
Доклади от наблюдение:
Профилактика и ремонти:

СТАНДАРТ СЪРВЪР

Разширена поддръжка:
Посещения при нужда: до 2 броя
Дистанционна поддръжка:
Дистанционно наблюдение:
Доклади от наблюдение:
Профилактика и ремонти:

Легенда за абонаментна компютърна поддръжка на сървъри:
не е включена услугата в абонаментния план;
предлага се услугата в абонаментния план.
Цени за абонаментна поддръжка на сървъри зависят от функцията им:
файлов, антивирусен, защитна стена и други, както и от нивото на ангажираност
на екипа на amt.bg;
За всеки конкретен случай ние ще Ви предложим индивидуално предложение.

Какво получавате с абонаментна компютърна поддръжка?

Оптимизиране на Вашите разходи за назначаване на екип от компютърни специалисти;
Екип от обучени специалисти, непрекъснато развиващи в ИТ сектора;
Най-висок приоритет на компютърно обслужване;
Архиви на системни дялове (images);
Системи за архивиране, съхранение и защита на електронните данни (backup);
Бърза и надеждна работа на Вашите компютърни системи;
Бърза дистанционна компютърна поддръжка;
Прецизно обновяване на софтуерните приложения според Вашите нужди;
Приоритетна диагностика, профилактика и сервиз на компютърната техника и периферия;
Периодични детайлни проверки за налични вируси и зловреден софтуер;
Насочване и консултиране за по-ефективна работа с Вашите компютърни системи и периферия;
Препоръки за обновяване на техника и софтуерни решения;
Препоръки при избор на интернет и софтуерен доставчик;
Специални цени при закупуване на техника, тонер касети и мастилници;
Безплатен транспорт на Вашата техника от адрес до сервиза и обратно.

За въпроси и допълнителна информация сме на Ваше разположение:
От понеделник до петък: 09:00 до 18:00, обедна почивка: 13:00 - 14:00 часа
Техника за сервиз се приема и издава по предварително записан час
02 40 80 005, 0888 122 005 и 0877 122 005
град София, бул. Васил Левски 37, ет. 1