/ УСЛУГИ ЗА БИЗНЕС КЛИЕНТИ /

Инцидентна компютърна поддръжка

Какво е инцидентна компютърна поддръжка?

Инцидентна компютърна поддръжка е услуга, която Ви позволява посещение от специалист на посочен от Вас адрес (важи за гр. София) за извършване на софтуерна, хардуерна диагностика и решаване на проблеми на място при Вас. Услугата се предлага за физически и юридически лица.

КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕМ ДА ОТСРАНИМ НА МЯСТО ПРИ ВАС?

Монтаж, демонтаж, обновяване, инсталиране на физическите компоненти (хардуер) и периферни устройства;
Настройка на операционни системи (без преинсталация) и прецизни актуализации;
Инсталация и преинсталация на софтуерни продукти, електронни подписи и други;
Инсталация и настройка на всички компоненти за приложенията на НАП, Търговски регистър и други;
Инсталиране на банкови сертификати и електронни подписи;
Премахване на вируси и програми с нежелано действие. Премахване на временни и ненужни файлове и регистри;
Инсталация и настройка на периферни устройства: принтер, скенер, мултимедии, камери и други;
Мрежови услуги: обследване, настройка и отстраняване на различни проблеми със мрежовата свързаност;
Архивиране, системни архиви (images) и прехвърляне на данни.

ЦЕНИ

В зависимост от спешността на Вашите нужни предлагаме следните варианти за инцидентни посещения:

Време реакция за следващ работен ден - цена: 40.00лв. (посещение + работа до 2 часа);
Време реакция в рамките на работния ден - цена: 60.00лв. (посещение + работа до 2 часа);
след първите 2 часа - цена: 15.00лв. / започнат час.
Вижте цялата ценова листа

ВАЖНО:

Услугата инцидентна компютърна поддръжка включва: посещение на посочен от Вас адрес (важи за гр. София) и работа на специалист до 2 часа;
Всички цени са в български лева без включено ДДС;
За услуги в извън работно време (официални празници) цената е + 100% от посочената;
Посещенията за инцидентна компютърна поддръжка се извършват след предварително записан ден и час за посещение.
В посочените цени НЕ включени необходими хардуерни компоненти, взимане на техника от адрес до сервиз и обратно, както и софтуерни продукти;
amt.bg НЕ НОСИ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ ЗА ИНСТАЛИРАНИЯ СОФТУЕР НА КЛИЕНТА, А САМО ЗА НЕГОВОТО АДМИНИСТРИРАНЕ - КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПРЕИНСТАЛАЦИЯ СЕ ИЗПОЛЗВАТ СЕРИЙНИ НОМЕРА НА СОФТУЕРНИТЕ ПРОДУКТИ ВЪРХУ КЛИЕНТСКИЯ КОМПЮТЪР ПРЕДИ ПРЕИНСТАЛАЦИЯТА И КЛИЕНТА НОСИ ПЪЛНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЯХНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ.

За въпроси и допълнителна информация сме на Ваше разположение:
От понеделник до петък: 09:00 до 18:00, обедна почивка: 13:00 - 14:00 часа
02 40 80 005, 0888 122 005 и 0877 122 005
град София, бул. Васил Левски 37, ет. 1