/ УСЛУГИ ЗА БИЗНЕС КЛИЕНТИ /

Абонаментна компютърна поддръжка

Абонаментната компютърна поддръжка

Абонаментната компютърна поддръжка е услуга, която е предназначена за малки, средни и големи фирми, които нямат ИТ специалист или отдел да се грижи за техника, мрежа, периферия и като цяло ИТ среда.

Защо е необходима абонаментната компютърна поддръжка?

Много по-изгодно

Ако имате договор за абонаментна компютърна поддръжка, Вие спестявате допълнителни разходи за заплата на ИТ специалист (осигуровки, работно място и т.н.) или евентуални извънредни посещения от различни специалисти докато намерите точни за Вашите нужди.
Избирайки amt.bg получавате цял екип от обучени и непрекъснато развиващи се специалисти работещи за Вас. Нашите клиенти са и наши партньори, затова ценим времето им и работим бързо и професионално за да осигурим качествена и надеждна компютърна поддръжка на всички нива.

По-сигурно

Абонаментна компютърна поддръжка Ви дава ежемесечни регулярни посещения за профилактика, която е единственият начин за поддържане максимално ефективно състояние на Вашата техника. Това е най-добрият начин за предпазване в аванс от повечето проблеми, които биха възникнали. Разбира се имате възможност при инцидентен проблем да бъдете посетени от специалист и удобно за Вас време.

Защото е по-удобно

Ние вярваме, че времето за отстраняване на проблем е важно да бъде сведено до минимум, заради това всички клиенти на абонаментен договор получават и услугата - дистанционна компютърна поддръжка. Услугата пести време и средства, както за Вас, така и за нас. С помощта на софтуер за дистанционна компютърна поддръжка имаме възможността да решим много от възникналите проблеми пред очите Ви, така се повишава взаимната продуктивност многократно.

Чрез абонаментните планове, се стараем да покрием всички нужди на нашите клиенти според брой посещения, време за реакция и броя на компютърните системи.
Разгледайте нашите стандартни предложения за абонаментно компютърно обслужване и се свържете с нас, за да уговорим кратка работна среща след която да изготвим предложение според Вашите нужди и бюджет.


СТАРТ

Обслужвани адреси: до 1
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 10:00 - 17:00
Гарантирани посещения:
Посещение при нужда: До 4 броя
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 2 работни дни
Високо ниво: до 1 работен ден
Дистанционна поддръжка:
Време за реакция за дис. поддръжка: до 4 часа
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти на компютри:

за повече информация се свържете с нас

КЛАСИК

НАЙ-ПРЕДПОЧИТАН

Обслужвани адреси: до 2
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 09:00 - 17:30
Гарантирани посещения: 1 брой
Посещение при нужда: До 8 броя
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 2 работни дни
Високо ниво: до 1 работен ден
Дистанционна поддръжка:
Време за реакция за дис. поддръжка: до 2 часа
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти и профилактика на компютри:
Архив на данни:
Доставка на тонер касети:

за повече информация се свържете с нас


ПРЕМИУМ

Обслужвани адреси: до 3
Период на обслужване:
От понеделник до петък: 09:00 - 18:00
Гарантирани посещения: 2 броя
Посещение при нужда:
неограничени - в периода на обслужаване
Време на реакция за посещение:
Ниско ниво: до 1 работен ден
Високо ниво: в рамките на работния ден
Дистанционна поддръжка:
Време за реакция за дис. поддръжка: до 30 мин.
Поддръжка на локална мрежа:
Ремонти и профилактика на компютри:
Архив на данни:
Доставка на тонер касети:
Транспорт на техника
от адрес до сервиз и обратно:

за повече информация се свържете с нас
Легенда за абонаментна компютърна поддръжка на компютри:
не е включена услугата в абонаментния план;
предлага се услугата в абонаментния план.
Нива на проблеми:
Ниско ниво: Отделни служители нямат възможността за изпълнение на определени задачи, но все още са в състояние да извършват повечето си основни задължения;
Високо ниво: Отделни или всички служители нямат възможност за изпълнение на основните си задължения.

АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ:

СТАРТ СЪРВЪР

Базова поддръжка:
Посещения при нужда: до 1 брой
Дистанционна поддръжка:
Дистанционно наблюдение:
Доклади от наблюдение:
Профилактика и ремонти:

СТАНДАРТ СЪРВЪР

Разширена поддръжка:
Посещения при нужда: до 2 броя
Дистанционна поддръжка:
Дистанционно наблюдение:
Доклади от наблюдение:
Профилактика и ремонти:

Легенда за абонаментна компютърна поддръжка на сървъри:
не е включена услугата в абонаментния план;
предлага се услугата в абонаментния план.
Цени за абонаментна поддръжка на сървъри зависят от функцията им:
файлов, антивирусен, защитна стена и други, както и от нивото на ангажираност
на екипа на amt.bg;
За всеки конкретен случай ние ще Ви предложим индивидуално предложение.

Какво получавате с абонаментна компютърна поддръжка?

Оптимизиране на Вашите разходи за назначаване на екип от компютърни специалисти;
Екип от обучени специалисти и непрекъснато развиващи в ИТ сектора;
Най-висок приоритет на компютърно обслужване;
Архиви на системни дялове (images);
Системи за архивиране, съхранение и защита на електронните данни (backup);
Бърза и надеждна работа на Вашите компютърни системи;
Бърза дистанционна компютърна поддръжка;
Прецизно обновяване на софтуерните приложения според Вашите нужди;
Приоритетна диагностика, профилактика и сервиз на компютърната техника и периферия;
Периодични детайлни проверки за налични вируси и зловреден софтуер;
Насочване и консултиране за по-ефективна работа с Вашите компютърни системи и периферия;
Препоръки за обновяване на техника и софтуерни решения;
Препоръки при избор на интернет и софтуерен доставчик;
Специални цени при закупуване на техника, тонер касети и мастилници;
Безплатен транспорт на Вашата техника от Вас до сервиза и обратно.

За въпроси и допълнителна информация сме на Ваше разположение:
От понеделник до петък: 09:00 до 18:00, обедна почивка: 13:00 - 14:00 часа
02 40 80 005, 0888 122 005 и 0877 122 005
град София, бул. Васил Левски 37, ет. 1